Oficjalny portal internetowy Gminy Pietrowice Wielkie
Menu
Subregion Zachodni
Kraina Górnej Odry
Aktualności | 23.10.2017 r. | poniedziałek

Ogłoszenie o II naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

Ogłoszenie o II naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

Zarządzenie Nr OP.4.2017
Wójta Gminy Pietrowice Wielkie
z dnia 23 października 2017r.

w sprawie ogłoszenia naboru i powołania Komisji konkursowej w celu
przeprowadzenia konkursu oraz wyłonienia kandydata na stanowisko
Sekretarza Gminy Pietrowice Wielkie

Na podstawie art. 11 ust. 1, art. 12 ust.1 i art. 13 ust.1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach
samorządowych (tj. Dz. U. Z 2016r. poz. 902), zarządzam, co następuje:

§ 1

Ogłasza się nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Pietrowice Wielkie, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.


§ 2

Powołuję się Komisję konkursową w celu przeprowadzenia konkursu oraz wyłonienia kandydata na stanowisko Sekretarza Gminy Pietrowice Wielkie w składzie:

Przewodniczący Komisji -  Andrzej Wawrzynek
Członek Komisji- Ewa Pierzchała
Członek Komisji- Marzena Kopczewska
Członek Komisji- Weronika Zuber

§ 3

Procedura naboru winna być przeprowadzona zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 0151/1/2005 Wójta Gminy Pietrowice Wielkie z dnia 04.10.2005r. -    .  załącznik Nr 2


§ 4

Zarządzenie podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pietrowice Wielkie oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Pietrowice Wielkie.


§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik Nr  1 do zarządzenia Nr OP.4.2017
Wójta Gminy Pietrowice Wielkie
z dnia  23 października 2017r.

Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Pietrowice Wielkie
Ogłasza  nabór  stanowisko Sekretarza Gminy Pietrowice Wielkie w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie
ul. Szkolna 5, 47-480 Pietrowice Wielkie

I.Wymagania niezbędne:


1.Obywatelstwo polskie.
2.Wykształcenie wyższe na kierunku: prawo, administracja, zarządzanie, ekonomia
3.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4.Niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
5.4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2016r.,poz.902), w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art.2 w/w ustawy oraz co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
6.Stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
7.Nieposzlakowana opinia,
8.Biegła znajomość obsługi komputera
9.Bardzo dobra znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej

II. Wymagania dodatkowe:

1.Doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań
2.Preferowane studia podyplomowe w zakresie zarządzania w administracji publicznej
3.Znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej
4.Samodzielność, kreatywność, komunikatywność,
5.Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
6.Zdolność podejmowania decyzji
7.Umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych
8.Umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole
9.Wysoka kultura osobista
10.Odporność na stres
11.Dyspozycyjność
12.Prawo jazdy kat”B”

III.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Wykonywanie zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta.
2.Opracowywanie projektów zmian Regulaminów,
3.Opracowywanie projektów podziału Referatów na stanowiska pracy,
4.Opracowywanie projektów wydzielenia samodzielnych stanowisk pracy,
5.Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
6.Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
7.Przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
8.Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta,
9.Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
10.Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków   trwałych,
11.Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami, referendami,
12.Prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz książki kontroli wewnętrznych,
13.Prowadzenie rejestru wniosków o udostępnianiu dokumentów obywatelom dokumentów na zasadach określonych w statucie gminy.

IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:


1.Czas pracy: pełny wymiar- przeciętnie 40 godzin tygodniowo
2.Bezpośredni kontakt z klientami, wysiłek umysłowy
3.Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
4.Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych  szkodliwych warunków pracy
5.Wynagrodzenie ustalane zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2014r,poz.1786 z późn.zm.) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Pietrowice Wielkie
6.Sekretarz nie ma prawa tworzenia partii politycznych ani przynależności do nich.

V. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.


Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%

IV. Wymagane dokumenty:

1.List motywacyjny,
2.Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej
3.Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
4.Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia)
5.Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie
6.Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
7.Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
8.Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska sekretarza gminy
9.Oświadczenie, że kandydat ma pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych

Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

Składane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV) i list motywacyjny należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych”

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Pietrowice Wielkie lub przesłać pocztą w terminie do dnia 6 listopada 2017r. do godziny 14ºº (decyduje data wpływu dokumentów do Urzędu) na adres 47-480 Pietrowice Wielkie  ul. Szkolna 5, w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Oferta pracy – nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Pietrowice Wielkie”.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Zarządzenie Nr OP.2.2017
Wójta Gminy Pietrowice Wielkie
z dnia 12 września 2017r.

w sprawie: zmiany zarządzenia Nr 0151/1/2005 Wójta Gminy Pietrowice Wielkie z dnia 4.10.2005r.
o zasadach naboru na wolne stanowiska pracy
w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie

Na podstawie art. 33 ust.3 i 5 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz.U. 2016 poz. 446), art.2 ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 1998 r. o  pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902).

Mając na uwadze stałą poprawę jakości życia publicznego, a w szczególności stworzenie jasnych i przejrzystych kryteriów rekrutacji oraz otwartego i konkurencyjnego dostępu kandydatom do wolnych stanowisk urzędniczych

zarządzam, co następuje:

§ 1

W Regulaminie naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie wprowadzonego zarządzeniem Nr 0151/1/2005 Wójta Gminy Pietrowice Wielkie z dnia 4.10.2005r. o zasadach naboru na wolne stanowiska pracy w Urzędzie Gminy Pietrowice Wielkie §2 otrzymuje następujące brzmienie:

§2"

[Komisja rekrutacyjna]
1.W terminie do 30 dni od dnia akceptacji wniosku, o której mowa w § 1 ust.3 Wójt Gminy powołuje komisję rekrutacyjną.
2.Zadaniem komisji rekrutacyjnej jest przeprowadzenie procedury naboru na wolne stanowisko pracy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych oraz postanowieniami niniejszego regulaminu.
3.Komisja może liczyć od 3 do 5 członków.
4.W skład komisji mogą wchodzić:
1) Wójt Gminy
2) osoba przez niego upoważniona
3) Sekretarz Gminy lub osoba przez niego upoważniona,
4) kierownik komórki wnioskujący o zatrudnienie lub osoba przez niego upoważniona
5) inny pracownik Urzędu Gminy, którego wiedza lub/i  doświadczenie może okazać się    przydatne w podjęciu decyzji o naborze na wolne stanowisko pracy.
5.Komisja działa do czasu zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko pracy."

§ 2

Zarządzenie ogłasza się na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pietrowice Wielkie

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierza się inspektorowi ds. kadr.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 12.09.2017r.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 12.09.2017r.
opracował: admin
zamknij [x]
Portal www.pietrowicewielkie.pl wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.